چینی بنا
خانه / روشویی / فروش روشویی کابینتی | شرکت پخش روشویی در کشور
فروش عمده روشویی کابینتی

فروش روشویی کابینتی | شرکت پخش روشویی در کشور

فروش روشویی کابینتی تخصص ما است زیرا ما مجموعه و شرکت پخش روشویی در سراسر کشور هستیم . شرکت پخش انواع لوازم مورد نیاز سرویس بهداشتی در کشور، با فروش روشویی کابینتی در انواع مدل ها و رنگ های مختلف توانسته است خدمات خوبی را به مشتریان ارائه کند. در خانه و منازل امروزی، دکوراسیون تمام منزل حتی سرویس بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. استفاده از یک روشویی بسیار شیک و زیبا مانند مدل کابینتی می تواند ظاهر سرویس بهداشتی را به کل تغییر دهد.  روشویی های کابینتی به دلیل جادار بودن به یکی از اقلام بسیار پرمصرف در آپارتمان های امروزی تبدیل شده است. شما می توانید این کالای ساختمانی را در بهترین جنس و طرح از درگاه ها و نمایندگی های معتبر اینترنتی که فروش روشویی کابینتی را انجام میدهند ، به راحتی سفارش دهید.فروش روشویی کابینتی | شرکت پخش روشویی در کشور

بازار فروش انواع روشویی در تهران

بازار فروش انواع روشویی در تهران

اگر دوست دارید تا سرویس بهداشتی شما شیک و منحصر به فرد باشد، استفاده از روشویی دستشویی مناسب آن می تواند در این امر به شما کمک شایانی بکند. بازار فروش  روشویی کابینتی و فروش روشویی دستشویی انواع مختلف روشویی در تهران از رونق بسیار خوبی برخوردار است و افراد زیادی در بازار فروش روشویی کابینتی مشغول به فعالیت می باشند.

از نمونه های مختلف روشویی که در تهران و یا سایر شهرهای کشورمان در بازار فروش روشویی کابینتی به مشتریان عرضه می گردد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشویی سلطنتی
  • روشیی کابینتی
  • روشویی بدون پایه
  • روشیی پایه دار
  • روشویی دیواری
  • روشیی پیشخوان
  • روشیی بدون لبه و یا لبه برجسته
  • روشویی کلاسیک
  • روشویی در جنس های مختلف سنگی، چوبی، فلزی، پی وی سی و …

انواع مختلف روشویی های عنوان شده در بالا در برندهای مختلف و بعضا همراه با ست آنها برای فروش روشویی کابینتی  به مشتری ارایه میشود. برای خرید روشویی سلطنتی و یا نمونه های دیگر بهتر است به فروشنده برتر فروش روشویی کابینتی  مراجعه کنید.

روشویی مدل کلاسیک و یا همان سلطنتی برای اتاق های مستر، خانه هایی که سبک و وسایلشان کلاسیک می باشد و یا اماکن هنری بسیار کاربرد دارد. در این روشویی ها تزئینات و حجاری های سنتی و زیبایی به کار رفته است.

پخش عمده روشویی در سراسر کشور

پخش عمده روشویی در سراسر کشور

پخش کلی روشویی با بهترین قیمت رقابتی فروش روشویی کابینتی و در سراسر کشور از طریق فروشگاه ها و یا شعب عرضه این محصول ساختمانی در حال انجام می باشد. روشویی و چینی بهداشتی گلسار یکی از اقلام ضروری در هر سرویس بهداشتی است. کارفرمایان و یا سازندگانی که در امر دکوراسیون، بازسازی و ساختمان سازی منازل فعالیت دارند، از عمده مصرف کنندگان این کالا هستند.

یکی از مواردی که در هنگام فروش روشویی کابینتی باید به آن دقت کرد، این است که این کالا را مناسب با ابعاد سرویس بهداشتی باید خریداری کرد. مثلا بعضی از سرویس های بهداشتی فضای کمی دارند، بنابراین استفاده از روشویی های دیواری برای استفاده بهینه از فضا بسیار مناسب است.

روشویی های دیواری در انواع مختلف کابینت دار و یا بدون کابینت و در جنس های متنوع مانند پی وی سی در بازار موجود می باشند. از آنجایی که این محصول بر روی دیوار نصب می شوند، می توان مکان آن را به دلخواه خود انتخاب کرد.

فروش اینترنتی روشویی کابینت دار

فروش اینترنتی روشویی کابینت دارروشویی های کابینت دار یکی از کالاهای محبوب ساختمانی به شمار می آیند. امروزه این محصول از طریق سایت های معبتر و رسمی به دست مصرف کنندگان فله ای و یا جزئی می رسد. فروش روشویی کابینتی ارزان از قابلیت ها و مزایای عرضه اینترنتی و آنلاین این کالا می باشد. در فروشگاه های اینترنتی معتبر به دلیل عدم واسطه و عرضه مستقیم، قیمتی که برای فروش روشویی کابینتی ها در نظر گرفته می شود دست اول است.

روشویی های کابینت دار و یا در اصطلاح کابینتی برای نگهداری مواد آرایشی، حوله ها و تمامی وسایل بهداشتی در حمام و دستشویی بسیار کاربرد دارد. استفاده از این محصول موجب می شود که سرویس بهداشتی همیشه منظم و بدون هیچ گونه بهم ریختگی باشد.
امروزه طراحان و سازندگان، طرح و سبک های خاص و منحصر به فردی را برای این روشویی ها و شیرآلات ساختمانی ساده ابداع کرده اند.

یکی از قابلیت های روشویی کابینتی  این است که امکان ساخت آن به صورت سفارشی و مطابق با سلیقه مشتری نیز وجود دارد. شما می توانید این کالا را با توالت فرنگی، وان حمام و … به راحتی ست کنید.

لیست قیمت انواع روشویی کابینتی

لیست قیمت انواع روشویی کابینتی

در بازار فروش روشویی کابینتی انواع روشویی اعم از کابینت دار با نرخ های متفاوتی به فروش می رسند. این تفاوت فروش روشویی کابینتی بسته به عوامل و فاکتورهای زیر می باشد:

  • نوع و طرح
  • ابعاد و سایز
  • کیفیت روشویی
  • برند و کارخانه سازنده
  • وارداتی و یا صادراتی بودن
  • جنس به کار رفته شده در روشویی
  • و …

اگر شما می خواهید، خرید مطمئن تری داشته باشد و یا کارفرمایی هستید که قصد دارید این کالا را در تعداد بالا تهیه کنید، می توانید لیست قیمت روشویی پایه دار و یا انواع مختلف دیگر این کالا را از وب سایت های رسمی فروش روشویی کابینتی دریافت نمایید.این امر به شما کمک می کند که علاوه از اطلاع یافتن از قیمت های فروش روشویی کابینتی ، با انواع طرح و مدل روشویی آشنا شوید.

امروزه به دلیل افزایش جمعیت، اکثر آپارتمان ها دارای متراژ کمی می باشند، بنابراین باید حداکثر استفاده بهینه را از متراژ کرد. استفاده از روشویی های کابینتی موجب می شود که علاوه بر نگهداری اقلام بهداشتی، فضای خالی زیادی برای رفت و آمد در سرویس بهداشتی باقی بماند.

فروشنده انواع روشویی های جدید

فروشنده انواع روشویی های جدید

انواع و اقسام روشویی در مدل های جدید و مدرن امروزی را می توانید از فروشنده برتر این کالا در فروش روشویی کابینتی تهیه کنید. فروشندگان باتجربه و برتر، با بازاریابی های مسمتری که در بازار انجام می دهند، روشویی هایی را که مطابق با سلایق مشتریان و همچنین نیاز آنها می باشد را در ویترین محصولات خود دارند.

روشویی های جدید می تواند در نمونه های مختلف لوکس و لاکچری و یا اسپرت باشد. یکی از انواع مدل های جدید این کالا در بازار، روشویی ضد آب می باشد. از آنجایی که دستشویی و حمام محیط هایی هستند که دائما در آن رطوبت وجود دارد، استفاده از این روشویی می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود.طراحان و سازندگان، روشویی ضد آب را از متریال های زیر می سازند:

  • سنگ کورین
  • پی وی سی
  • برای روشویی های چوبی از رنگ هایی مانند پلی اورتان استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که برای تهیه روشویی در انوع مدل های جدید و قدیم به این نکته توجه کنید که این کالا از متریال و مواد اولیه درجه یکی ساخته شده باشد تا بعدا متحمل صرف هزینه اضافه تری نشوید.

عرضه عمده روشویی های کوچک

عرضه عمده روشویی های کوچک

برای حمام و دستشویی هایی که فضای محدود و کمی برای قرارگیری روشویی در آن وجود دارد، استفاده از روشویی های کوچک و  به دلیل داشتن طول و عرض کم بسیار مناسب می باشد.

عرضه عمده روشویی های کوچک برای فروش روشویی کابینتی در نمونه های مختلف کابینت دار و یا بدون کابیت در مدل های مختلف و ضد آب از طریق عمده فروش روشویی کابینتی و یا نمایندگی های تولید کنندگان در حال انجام می باشد.

یکی از انواع روشویی های کوچک که با استقبال خوبی روبره شده است، مدل دیواری آن با جنس پی وی سی است. این کالا در برابر رطوبت مقاوم است و به خاطر جنس به کار رفته در آن دچار بادکردگی و خمیدگی حاصل از مجاورت با آب نمی‌ گردد.

لازم به ذکر است اکثر عمده فروش روشویی کابینتی در کشور ما برای اینکه این محصول را همراه با لوازم دیگر آن به مشتری ارائه کنند، عرضه شیرآلات بهداشتی ارزان را نیز در لیست برنامه های خود دارند تا در این صورت خریدار برای سرویس بهداشتی خود لوازم هماهنگ و ست شده ای را تهیه کند.

خرید انواع روشویی های سنگی

خرید انواع روشویی های سنگی

در مراکز و شعب بورس روشویی سنگی، می توان طرح های بروز و شیک این کالا را در نمونه های مختلف آن به راحتی تهیه کرد. در بازار قیمت فروش روشویی کابینتی روشویی سنگی یا کابینتی نسبت به انواع دیگر مانند چینی و یا پرسیلنی بیشتر است، ولی این نکته را به یاد داشته باشید که این محصول ارزش خرید را دارد. زیرا که نمایی که روشویی سنگی دارد بسیار عالی است و همچنین از استحکام خوبی برخوردار می باشد.

در هنگام تهیه روشویی سنگی می توانید این کالا را همراه با آینه های فریم سنگی نیز ست کنید تا نمای کار شکیل تر به نظر بیاید. روشویی های سنگی در انواع نمونه های کابینت دار و بدون کابینت و همچنین پایه دار و بدون پایه در بازار موجود می باشد.

برای روشویی سنگی می توان طرح های مختلفی را در نظر گرفت. مثلا می توان کاسه، پایه و حتی کابینت آن همه از جنس سنگ باشد و یا فقط کاسه سنگی باشد و پایه و یا کابینت آن را از جنس چوب و یا پی وی سی ساخت.

نمایندگی فروش روشویی های وارداتی

نمایندگی فروش روشویی های وارداتی

شعب و نمایندگی های فروش روشویی کابینتی خارجی، انواع مختلف این محصول را از کشور های مختلف مخصوصا چین، وارد می کنند و به دست مشتریان کلی و یا جزئی می رسانند. در کشور ما شرکت های بازرگانی معتبری هستند که در زمینه واردات انواع سنگ روشویی معمولی و کابینت دار، طرح چوب و طرح سنگ و…  فعالیت عمده و ویژه ای دارند.

یکی از انواع روشویی هایی که از دیرباز تا کنون در سرویس های بهداشتی در منازل و یا اماکن عمومی بسیار کاربرد دارد، نوع پایه دار آن می باشد. این روشویی در نمونه های مختلف گرد، مستطیل، بیضی و… در بازار موجود است.

همچنین لازم به ذکر است که کارخانجات مختلف انواع روشویی پایه دار را در نمونه های مختلف مانند موار زیر تولید و به مشتریان عرضه می کنند:

  • نیم پایه
  • پایه سرخود
  • رو سنگی
  • زیر سنگی
  • رو کابینتی
  • گوشه و سر شوی

خریدار انواع روشویی های چینی مدرن

خریدار انواع روشویی های چینی مدرن

فروش روشویی چینی از دیرباز تا کنون به دلیل رنگ سفید و همچنین قیمت مناسب آن، بسیار مرسوم بوده است این روشویی ها خریداران زیادی در بازار دارد و یک گزینه بسیار مناسب برای دستشویی ها و سرویس های بهداشتی اماکن پر رفت و آمد مانند رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها و دیگر مراکز عمومی می باشد.

از ویژگی های روشویی از جنس چینی، این می باشد که شستشوی این محصول بسیار راحت است و می توان آن را با انواع مختلف مواد شوینده به راحتی تمیز کرد. همچنین این روشویی قابلیت ست کردن با انواع شیرآلات و دیگر لوازم مورد استفاده در حمام و دستشویی را دارد.

انتخاب یک روشویی مناسب که طرح و مدل آن به سرویس بهداشتی بیاید، بسیار اهمیت دارد، مثلا اگر کاشی های استفاده شده در حمام و دستشویی شما مدل و رنگ طلایی و لوکسی دارد، بهتر است شما از روشویی استفاده کنید که طرح آن لوکس و یا سلطنتی باشد.

تولید کننده بهترین روشویی های کابینتی

تولید کننده بهترین روشویی های کابینتی

خوشبختانه در کشور ما کارخانجات زیادی هستند که می توان آنها را به عنوان تولیدی کابینت روشویی برتر نامید. مرکز تولید روشویی در کشور ما از بهترین مواد اولیه و همچنین طراحی منحصر به فرد و ویژه ای برای عرضه این محصول به بازار استفاده می کند.

کارخانجات از جنس های مختلفی برای روشویی های کابینت دار و یا بدون کابینت استفاده می کنند. در سال های اخیر به دلیل بالا رفتن مرغوبیت و کیفیت روشویی های ایرانی، صادارت این کالا به کشورهای دیگر از جمله ترکیه، افغانستان، آذربایجان و مخصوصا عراق توانسته است سود بسیار خوبی را برای شرکت های سازنده و همچنین کشور به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است که کارخانجات ایرانی علاوه بر ساخت انواع روشویی، دیگر اقلام مورد نیاز سرویس های بهداشتی اعم از کاسه توالت فرنگی، وان، ست آینه و باکس را نیز در لیست تولیدات خود دارند و با این شیوه توانسته اند نیاز بازار را تأمین کنند.

بزرگترین عمده فروش روشویی های پایه دار

بزرگترین عمده فروش روشویی های پایه دار

معتبرترین و بزرگترین عمده فروش  روشویی کابینتی پایه دار در مراکز استان های پرجمعیتی همچون تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و … وجود دارد. این عمده فروش روشویی کابینتی انواع روشویی پایه دار را که تولید کارخانجات کشورمان و یا وارد شده از دیگر کشورها می باشد را به دست مشتریان می رسانند.

همان طور که می دانید به غیر از روشویی های پایه دار، روشویی بدون پایه نیز دارای استفاده های فراوان و کاربردی زیادی است. از نمونه های این محصول می توان به روشویی سه کنج استفاده کرد.روشویی سه کنج اغلب در طرح های گرد و یا مثلثی در بازار موجود می باشد و برای فضاهای کوچک کاربرد فراوانی دارند. این روشویی ها اغلب از جنس چینی و به رنگ سفید در بازار موجود می باشند.

سفارش عمده و جزئی انواع روشویی

سفارش عمده و جزئی انواع روشویی

شما می توانید سفارش عمده و جزئی انواع روشویی ارزان قیمت را از طریق نمایندگی ها برتر اینترنی همانند فروشگاه آنلاین ما به راحتی انجام می گیرد. در این سایت انواع مختلف روشویی در برندهای معتبر برای فروش روشویی کابینتی عرضه شده است .

در آخر این نکته را برای شما بیان می کنیم که برای تهیه روشویی، موارد زیر را دقت کنید تا بهترین خرید را انجام دهید:

  • جنس روشویی که انتخاب می کنید بهتر است آنتی باکتریال و مقاوم در برابر مواد انواع شوینده های اسیدی و یا بازی باشد.
  • سنگ و کابینت روشویی دارای شفافیت لعاب بالا و بدون خط و خش باشد.
  • روشویی باید سطحی بدون موج و ناهمواری داشته یاشد.
  • در روشویی نباید ترک های مویی وجود داشته باشد.
جهت خرید و فروش این محصولات با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128995693
تلفن : 02188520929
آدرس کانال: chinibana
پست الکترونیکی: info@chinibana.com

مطلب پیشنهادی

فروش روشویی سنگی | مرکز خرید ارزان ترین روشویی سنگی

اگر شما هم تا کنون قصد خرید روشویی کابینتی را داشته اید ، حتما با سوالاتی همچون :قیمت انواع روشویی کابینتی چقدر است؟بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید روشویی کدام

پاسخی بگذارید

; text-align: center; padding: 5px 5px 5 تماس با ما درباره ما